Kamp

Şu dünyad en sevdiğim şey gezmek, sonra da kamp yapmak. Yani bu 2 şey olmadan ne olurdu bilmiyorum. Hayat sadece gezmekten ibaret olmalı aslında.

Kendimi bildim bileli kamp tatili yapıyorum. Ailem ben bebekken daha çadırla gezerlermiş mokampları. Şimdi o mokamplar resort otel oldu ya neyse. Çocuk dostu otelmiş, resortmuş, bilmemne otelmiş işim olmaz, bana kralı gelse sevdiremez yapay düzenlenmiş tatil kafalarını.

1964862_442765252521177_2006349466_n

Çocukken ailemle, sonra ortaokul ve lisede arkadaşlarımla, büyüyünce de bir takım özel yerlerde kamp yaparak geçti uzun yıllarımız. Hatta 8 aylık rekorumuz var, çadır değilse, bungalow da olur. Hindistan ve Thailand gibi ülkelerde de bungalow ilk tercihimdir her zaman.

Çocukla da yapılacak en güzel aktivitedir ve hatta muhakkak yapılmalıdır. Tatili planlarken detaya çok kapılmayın, çocuklar esnek ve uyumludur, sorun sizin ne kadar uyumlu olabildiğinizdir. Çocuğumla ilk tatilim nereye gideyim ne yapayım korkuyorum yok 5 yıldızlı çocuk dostu otele gideyim yapmayın, basın gidin çadırı kurun keyfini sürün 🙂 Demesi kolay tabi, daha önce hiç kamp deneyimi olmayan bir aile çocukla da zorlanabilir yalnız.

Biz Mimi 5 aylık olduğundan beri kamp yapıyoruz, en rahat günlerimiz kampta geçti hep, tatillerde geçti. Çocuk ne kadar özgür ve rahatsa, aile de o kadar mutlu oluyor eminim ve bu mutluluğu bir tek doğa sağlayabilir. Görselden de anlaşılacağı gibi güneş batınca yatıp, güneş doğunca kalkmak asıl bizim doğamızdır. Şehirlerse bizi öldürmektedir.